Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

30 Ocak 2009 Cuma

Bir mücadele hikayesi..


Bir şekilde boylu boyunca yere düştüyseniz yeniden dimdik ayağa kalkmak için el, ayak ve kollarınız gereklidir değil mi ? Emin misiniz...
Kolları, elleri ve ayakları olmayan adam bir takım komiklikler yapıp, yere düştükten sonra şunları söylüyor:
"Her insan hayatta zaman zaman bu derece umutsuz olduğu zannedilen durumlara düşebilir; Hatta tekrar ayağa kalkabilmek için her türlü imkan ve enstrümandan yoksun da kalabilir... Şimdi sizlere soruyorum" diyor:
"Ben 100 kere tekrar ayağa kalkmayı denesem ve 100'ünde de başarısızlığa uğrasam, tekrar ayağa kalkabilme konusunda tüm umutlarımı yitirmeye hakkım veya şansım var mı?"
"Yani artık sizce 101. seferi hiç denemeyi dahi düşünmemeli miyim? Maalesef benim öyle bir şansım yok; yaşamımı devam ettirebilmek için ne yapıp edip tekrar ayağa dikilmek zorundayım !
Ne yapıp edip kendime ayağa kalkmak için bir destek noktası hayal etmek bunu oluşturmak zorundayım... İşte şimdi yapacağım gibi..." diyor Aşağıdaki linke tıklayın ve bu anlamlı gösteriyi sonuna kadar izleyin... http://www.maniacworld.com/are-you-going-to-finish-strong.html

6 yorum:

  1. sinirimden ağlamamaya başladım. çok teşekkür ederim sana bunu paylaştığın için.insanın kendinle yüzleşmeye ne çok ihtiyacı var. ne küçük şeyleri sorun ediyoruz bazen değilmi.ayyy ne yazdığımı bile bilmiyorum şuaraya
    sevgiyle kal.fena oldum

    YanıtlaSil
  2. Biz farkında değiliz belki ama o kişi bizim çoğumuzun sayfalarca kelime harcayarak yazıp ta anlatamayacaklarımızı çok kısa bir sürede insanlara yaşatmak gibi bir görevi var ve aslında o değil biz bu konuda özürlüyüz. O bizden çok daha sağlıklı.

    YanıtlaSil
  3. Aynı düşünceleri paylaştığım insanlarla duygu alışverişinde bulunma mutluluğunu yaşattığınız için size teşekkür ederim...

    videodaki adam için ah vah etmek yerine kendi acizliğimize ve hemen pes etmemize şaşırıyorum...

    YanıtlaSil
  4. "impossible is nothing" derler ya, iş başa düştüğü artık başka çare kalmadığı zaman insan umudunu yitirmeden yapması gereken şeyi defalarca deniyor.
    Bizim tarihimizde 200 küsür kiloluk mermiyi kaldıran insalarımız oldu. Ve bu insan mermiyi ilk denemesinde kaldıramasa bile kaldırma umudunu yitirmeden ikinciyi denerdi.

    YanıtlaSil
  5. Bu haberi dün televizyonda izlemek nasip oldu. Gerçekten sözlerin yetmediği birşey. Adamın yaptıkları şaşırtıcı ve ibret alınması gereken birşey.

    Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. insan nefes aldığı sürece bir yerde devam etmeninde yolunu bulmalı..yoksa yoktur..mücadele yaşamanın her seviyesinde ister istemez devam edecektir... Arkadaş bunun güzel bir örneğini vermiş...Kendisini tebrik ederim..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum