Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

13 Ocak 2009 Salı

En sevdiğim yer...

Sevgili Kuzey ve Defter beni mimlemişti. Kendisine sevgilerimi ve teşekkürlerimi iletiyorum. Mim konusu:Sevdiğimiz Mekanlar...
1. sırada evim. Evim evim güzel evim... Benim sığınağım, her şeyim... Kendimi en güvende hissettiğim yer... Tasından, tarağına kadar kendi alın terimle aldığım eşyalarla doldurduğum, kirada olsa oturduğum evim... Dünyanın hiç bir yeri evimin bana sunduğu huzuru, rahatlığı, keyfi bana sunamaz...
2. sırada ise... İnanın yer ayrımı yapamıyorum. 2. sırada belirli bir yer yok... Çok gezdim, çok gördüm. Güzel yurdumun her köşesi güzel. Güzelliğe güzellik katan ise yurdum insanının misafirperverliği, misafiri başlarının üstüne koymaları. Aç kalmazsınız, susuz kalmazsınız... Bu özelliklerimizi ve insanlığımızı kaybetmezsek Türkiye'nin dünyada kelebek etkisinin oluşmasını sağlayacağını düşünüyorum. Dünyayı daha adil ve hoşgörülü bir yere çevirebileceğimize yürekten inanıyorum. Kötüyü değil güzeli doğruyu örnek almamız gerekiyor sadece.
Iğdır, Ağrı, Erzurum, Elazığ, Malatya, Kayseri, Erzurum, Diyarbakır, Batman, Bitlis, Van, Trabzon, Giresun, Ordu, Amasya, Sivas, Ankara, Erzincan, Bayburt, Gümüşhane, Artvin, Rize, Antalya, Konya, Adıyaman, Bolu, Bartın, Zonguldak, Çorum, İstanbul'a gidip görmek nasip oldu. Bu sene Tekirdağ ve Çanakkale'ye gitmek istiyorum. Dünya'nın değişik ülkelerine de gitmek istiyorum. Memuriyet benim elimi ayağımı bağlıyor, yoksa daha fazla gezerdim :D
İyi bir kalbe sahip olan her insanın kalbimde yeri vardır. Mekanlarının çok da önemi yok. Mekanı sevmemim tek koşulu; sevdiğim, sevebileceğim insanların o mekanda bulunuyor olması...
2. en sevdiğim mekan Türkiye bir adım önde olmak üzere bütün dünya diyorum...
İç ses: Sevmemek gibi bir lüksümüz var mı ki zaten?
Bende Nurcan'ı ve Z.M ' yi sobeliyorum... Kolay gelsin dostlarım...

5 yorum:

  1. herşey normal.. en sevdiğim mekanlar virüssüz mekanlar..:))
    sevgiyle..

    YanıtlaSil
  2. Şu tesbitin gerçek ki, insan gerçekten sevdiği insanları olduğu yerleri seviyor.

    Mimi kabul ettiğin için teşekkür ederim bu arada:)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Abi,
    Uyardığın için teşekkür ederim. Bilgisayarın baya hassasmış :) Daha önce kimse uyarmamıştı bu konuda..

    Sevgili H.Y. Ergün;
    Rica ederim.. Beni mimlediğin için bende teşekkür ederim....

    YanıtlaSil
  4. aaaa sobelenmişim:S
    ne güsel:D
    cevaplıyim hemen gidip;)
    senin cevaplarda güselmiş,,

    YanıtlaSil
  5. Bence rahatça nefes alabildiğim her yer çok güzel..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum