Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

8 Ocak 2009 Perşembe

Biraz daha dayansaydın....


Hasreti mi sormuştun bana?...
Ne yapacaksın ki hasreti öğrenipte..
Acısını hissetmediğin hasreti, haykırsam suratına
Anlayamazsın. Benim kadar...
Çekmen gerek... içine sindirmen gerek...
Buram buram yanman gerek...
Pişmen gerek oğlum!...

Hasretin acısını çekerim ne var ki mi dedin sen?...
Ne kadar kolay dökülüyor sözcükler ağzından...
Ne kadar basit sanıyorsun böyle!....
Sıcaklarda, rahatlarda yatarak olmuyor oğlum!...
Ayazlara gel, zora gel, kışa gel...
Herkesi sil hayatından...
Dosta gel...
Bana gel...
Sana geldiğimde ne olacak diyorsun şimdide?...
Anlatayım...
Artık rahat yok sana... Rahatlık da yok...
Acıyı öğreteceğim sana, hasreti... gözyaşını...
Öfkeyi...
İçindeki hissiz senin içinde fırtınalar kopartacağım.
Ruhunda dinmez isyanlar çıkartacağım!...
Bütün duyguların doruklarını göstereceğim sana...
Canın yanacak...

Yeter artık bırak beni mi dedin?
Ah!! Üzgünüm..
Pempe rüyandan uyandırdım seni
Biraz daha dayansaydın öğrenecektin gerçeği!...
Azat ediyorum seni..
Hiç hatırlamayacağın bu rüyadan...
Uyandırıyorum seni!...
Haccecan
08.01.2009

4 yorum:

  1. Güzel olmuş.
    "Hiç hatırlamayacağın bu rüyadan...
    Uyandırıyorum seni!..."
    Burayı beğendim:)

    YanıtlaSil
  2. SON DERECE İDDİALI OLMUŞ..:))

    YanıtlaSil
  3. ;) beğendim bende,,

    YanıtlaSil
  4. "Sıcaklarda, rahatlarda yatarak olmuyor oğlum!...
    Ayazlara gel, zora gel, kışa gel...
    Herkesi sil hayatından...
    Dosta gel...
    Bana gel..."
    Yukarıdaki sözcükler hayatı henüz tanıyamamış bir kardeşe yazılmış sözcükler gibi geldi bana.Doğru mu bilmem, sevgiler dilek.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum