Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

7 Ocak 2009 Çarşamba

Sobelendim

tablo donald zolan
Resim
Sevgili Pessoa beni sobelemiş. Kendisine sobesi için teşekkürü bir borç biliyorum. Bundan sonra sobeleyeceğim insanlar arasında yerini aldığını da kendisine müjdeliyorum. Sobe aşağıdaki soruları içeriyor.
1. En sevdiğiniz kelime nedir?
**Gülümse**
2. En nefret ettiğiniz kelime nedir?
**Yapamazsın!.. Dur orda... gibi yasaklar ve gereksiz kurallar**
3. Sizi ne heyecanlandırır?
**ölümü ensemde hissetmek, sapıklar tarafından takip edilmek, tecavüze uğrayacağımı düşünmek**
4. Heyecanınızı ne öldürür?
**büyük hevesle yaptığım işlerin değer görmemesi, yıkıcı eleştiri**
5. En sevdiğiniz ses nedir?
**ney sesi**
6. Nefret ettiğiniz ses nedir?
** gereksiz, boş, çok konuşan kadın sesi**
7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
**Kolay ve gereksiz olan meslekleri**
8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?
**Zara'nın sesi kadar güzel bir ses**
9. Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?
**Annem**
10. Nerede yaşamak isterdiniz?
**Yalnızlığın ve bekarlığın normal sayıldığı herhangi bir yer**
11. En önemli kusurunuz nedir?
**Çabuk sinirlenmem, öfkelenmem**
12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?
**Öfkelenmem**
13. Kahramanınız kim?
**Kemal Amcam**
14. En çok kullandığınız küfür nedir?
**Buraya yazamam, Diyarbakır mahkemesi bloğumu kapatabilir**
15. Şu anki ruh haliniz nasıl?
**Hafif gergin ve iç gıdıklayıcı bir ruh hali**
16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
**Ya sev, ya terket**
17. Mutluluk rüyanız nedir?
**Gereksiz işlerin ve sorumlulukların yok edilmesi..Eşit, adil, mutlu bir dünya!..**
18. Sizce mutsuzluğun tanımı nedir?
**Bir kaç kişinin kararıyla insan kanının dökülmesi ve bunun meşrulaştırılması**
19. Nasıl ölmek istersiniz?
**Elim ayağım tutuyorken, aklım başım yerindeyken, temiz bir yatakta, torunlarım, çocuklarım başımda hayır dualar ederken ölmek isterdim**
20. Öldüğünüzde cennete giderseniz Allah'ın size kapıda ne söylemesini istersiniz?
**İnsanlar senden razı, bende senden razıyım, gir cennetime Haccecan***

Karanlık, Vladimir , Namlu , Özgürrüya , Nurcan , Zeynep Melike, Sufi , Deli Kurt ve ismini yazmadığım diğer arkadaşlarım.... Hepinizi sobeliyorum...

1 yorum:

Yorumlarınızı Bekliyorum