Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

19 Ocak 2009 Pazartesi

Huzurun Gölgesi....


Kalbini her kırışımda affederek kendine bağlıyorsun beni.. Bana küsmeni ve benden nefret etmeni o kadar çok istiyorum ki... Senden kaçabilmem için tek gereken bu. Affettiğinden gidemiyorum ya senden... Sevgin her tartışmamızda daha da bağlıyor beni sana.. Gitmeni istiyorum ben..Git!! Git diyorum sana...
...
Dur sen gitme...
Ben gitmeliyim...
....
Gidemiyorum işte...
Merhametinin ve affediciliğinin gölgesine sığınmış bedeviyim ben... Yanıyorum sıcaktan, terliyorum, dudaklarım çatlamış... Yalanlar, isyanlar, ihanetler çölünde yanarken... Gölgene sığınıyorum... Kana kana içiyorum huzuru yanında. Huzur beni teslim alıyor... Sen benden gidene kadar...
....
Korkuyorum, ya sende terkedersen beni... Sen terk etmeden, ben terk etmeliyim seni...

2 yorum:

  1. Bukce dilimi devam ediyor acaba diye her yazında bişeyler aramaya başlıyacağım sanırım ama ben olduğu gibi kabul edip yazayım yine de ya da bir soru sadece;
    ''Sen seni TERKEDEBİLİRMİSİN?'' Varsayalım terkettin ''Senden başka gidecek yerin var mı?''
    Neyse 2 soru oldu galiba :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili tutsak...

    Bukce dilini sizinle birlikte bende öğreniyorum :)))

    yok kimse kendini terkedemez.. kendisini terk etsede gidecek yer bulamaz...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum