Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

29 Ocak 2009 Perşembe

İş paylaşımı...


                      Resim

Sevmek senin işin
Sevilmek benim işim

Gülleri dikmek senin işin
Toplayıp kucağına vermek benim

Yollara düşmek senin
Ardından beklemek benim

Dik durmak, karşı koymak senin
Düştüğünde kaldırmak benim

Korumak kollamak senin işin
Korunmak, sığınmak benim

Kalbini aşk ateşiyle yakmak senin işin
Yanan gönlüne su serpmek benim

Gündüz rızkı kovalamak senin işin
Geceleri huzura boğmak benim

Yükümü hafifletmek senin işin
Asılan yüzünü güldürmek benim

Hatada pişman olmak senin işin
Affedip, bağışlamak ise benim

Doğruya giden yolu açmak senin işin
Yolunu şaşırdığında yola koymak benim

Dünyamızı yönetmek senin işin
Yönetirken merhameti gözetmek benim

Karmaşıklıkları çözmek senin işin
Anlayacağın hale getirmek benim

Seni beni yok bu işlerin
Ancak bir olduk mu...
Üstesinden geliriz işin

Haccecan
22.01.2009

6 yorum:

  1. Tüm işler hem senin işin, dolayısıyla hem benim...
    Sen bendeysen benden içeri,
    ben düşünce dizlerin acır senin.
    korunmak savunmak işi hem benim,
    korunmak kollanmak işi hem senin.
    Korunan koruyan da sensin .
    İnancım hem de senin.

    YanıtlaSil
  2. Ekmek gibi, su gibi bir şey olmuş bu.
    Basit ve belki bu yüzden mükemmel.
    Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  3. Güzel yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar...

    YanıtlaSil
  4. Şiir gayet güzel gidiyorken sonunu da çok iyi noktalamışsınız. Özellikle de sonu çok hoşuma gitti. Tebrikler...

    YanıtlaSil
  5. Ben bu şiir i daha önce okumuştum..
    :))

    YanıtlaSil
  6. Çok anlamlı ve manidar
    çok güzel tebrikler

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum