Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

21 Mart 2022 Pazartesi

Ben' ile Barış

 

Güç, ah o güç… İçinde ki o güç…

Sana neler fısıldıyor, neler diyor…

Dikkat et onlara… Dikkat et konuşan sen’lere

Sesler’in biri "yap!" der muhakkak

Biri "yapma dur sakın!" der…

Ne yapıp ne yapmayacağına

Bir türlü karar veremez bir yanın…

Bir yanın ise çoktan yapıp geçmiştir karşıya

Çelişkiler cehennemde cayır cayır yakar bilmezken

İçinde ki farklı seslerden

Dışında yok mu sanki…

Milyarlarca farklı insanın farklı milyarca sesi

Sesler ah o sesler!

Ve duygular…

Şu dünyaya bak ya Allah aşkına!!

Şu karmaşaya…

Çoğal diye kim dedi Adem ile Havva’ya? 

 

İçimde ki farklı sesleri dinlediğimde

Hepsini ayrı ayrı sevdiğimde

Farklılıklarıyla çatışmayı bıraktığımda

Hakim gibi tarafsız yaklaştığımda

Aralarında adaletle karar aldığımda 

Huzur geldi dünyama


Bütün benleri seviyorum

Hepsine hak veriyorum

Olması gereken zaten bu çeşitlilik diyorum

En haklı olan sesi uygulamaya geçiriyorum


Huzur gelsin istiyorsan sende ki sen'e

Kulak ver sende ki sen’lere, ses'lere...

Barış içinde ki bütün ben’lerle...


Haccecan

21.03.2022

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum