Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

15 Mart 2022 Salı

Neden sevişiyoruz?

 

Kaynak

Sorgulayan bir beynin karşısında kimse duramaz… Sorgulamaya başlayan, kendi iradesini kontrol altına alan bir beyin geleceğini şekillendirir hale gelecek… Bunlar olacak olanlar…

Cinsellikle ilgili konulara açlığımız henüz dinmediğinden bu konularda ki bütün fikir ve bilgileri okuma ihtiyacımız devam ediyor. Benim yazılarımın temelinde bilimsel veriler felan yok. Hepsi tamamen kendi hayat tecrübelerimin sonucu. Özel bloğum olduğu için de bilimsel temel felan arama gafletinde de bulunmazsınız sanırım J

Facebookta cinsel fantezilerle ilgili paylaşımlar yapan bir sayfa vardı. Sayfa yöneticisi kimliğini gizliyordu. Sayfayı açık açık takip eden sayısı 50 kişi felandı. Bir gün sayfa yöneticisi “ sayfayı gizli olarak takip eden takipçi sayım çok fazla hepinize burdan selam gönderiyorum” tarzında bir paylaşım yaptı. Bu selamı alanlardan biri de benim çünkü bende sayfayı gizli takip ediyordum J Benim takip etmemin amacı fantezi arayışı falan değildi cinselliğe yönelik farklı fikir arayışıydı. Ha bunu kendimi aklamak için mi yazdım! Yok. Cinsel fantezi için de takip edebilirdim. Yeni Haccecan bunun içinde suçluluk hissetmezdi. Kimse de bunun için suçluluk hissetmemeli artık. Yemeği güzel yapmak için araştırma yapıyorsan iyi sevişmek içinde araştırmalısın tabi ki..

 Ben her konuda bir çok farklı kaynaktan kısa kısa bilgiler edinip kendi yolumu bulma yolunu tercih ediyorum genelde. Milyonlarca doğru ya da yanlış bilgi kaynağına anında ulaşabildiğimiz bu internet çağında her alanda her konuyu her şeyiyle öğrenmeyi bir ömre sığdırmak mümkün değil zaten.  Hele ki çalışan evli iki çocuklu bir kadınsanız. O yüzden genel hatlarıyla bilgi edinmeye çalışarak kendim için hakikati (en doğruyu) bulmaya çalışıyorum. Bana huzur veren, mutlu eden fikri doğru olarak kabul ediyorum. Başka bir doğruyla karşılasana kadar o doğruyla yol alıyorum… Fikirleri sörf tahtası gibi yol almak için kullanıyorum yani. Fikirler benim bir parçam değil, ben fikir değilim, fikirler benim için bir vasıta. Bilgileri merdiven basamağı olarak kullanıyorum da diyebiliriz. Ben mükemmelliğe doğru evrilen Haccecan bedeniyle bu dünyaya tekamül etmeye gelen bir ruhum.  Kendim için doğruları başka insanlarla da paylaşma ihtiyacı hissediyorum çünkü mutluluğumu paylaşmak istiyorum. Sizin yol maceralarınızı da merak ediyorum. Yolda hangi vasıtayı nasıl kullandığınızı da.

Cinsellik konularının toplumdan daha açıkça konuşulması lazım artık.  Kim ne istiyor, bedeninin ihtiyaçları ve istekleri ne, nasıl bir cinsel hayat istiyor, ilişkide neler olmalı her şeyin açıkça konuşulması gerekiyor. Bu konuda ki tecrübelerim evlilik hayatıyla sınırlı olduğu için kimseye akıl verilecek konumda değilim ancak neyin ne olması gerektiği konusunda fikir sahibi olduğum için fikirlerimi paylaşmakla mesul görüyorum kendimi. Geldiğim fikir dünyasını ve geçtiğim yollarda ne kadar acı çektiğimi bilseydiniz bunu neden yaptığımı anlardınız…

Şu an vardığım doğru şu. Cinsellikte yaşanılan en üst noktaya ulaşmayı (yani orgazm olmayı) artık herkes istiyor. Tamam o zevki herkes yaşamak istiyor ama neden? Neden? Bunu hiç merak ettiniz mi? Ruhsal olarak bunun karşılığı ne? Neden istiyoruz? Açlık hissinin karşılığı, bedenimizin ihtiyacı olan besinleri vücudumuza almak için bizde oluşan dürtü. Peki her sevişme çocuk yapma amacıyla olmadığına göre bu isteğin nedeni ne? Bedensel olarak rahatlamak için yaptığımız bu eylemin ruhsal olarak karşılığı ne? Belli bir süreden sonra anlamsız garip hareketler olarak algılanan bu hareketleri neden yaptığımızı bilmezseniz cinsel hayatınızda monotonlaşacak maalesef. Soruların bende bir cevabı var… Sormaya başladığınızda cevaplar sizin de karşınıza çıkacak. Cevabı olanların cevaplarını da merak ediyorum…

Orgazm olmak için teknikleri yazacak alt yapım yok. Olsaydı yazardım onu da J O konuda da doğaçlama yapıyorum ben J Ben bedensel istek ve ihtiyaçların ruhsal karşılığıyla ilgileniyorum daha çok… Neden sorusunun cevabının peşindeyim. Neden sevişiyoruz? Nasıl cevabını arayan başka yerde arasın. Cinsel konularda eğitim veren yetkili ismi İnstigram’da gizemonayluna adlı kullanıcıyı yazmıştım daha önce. 

Bu yazının amacı neden sorusunun oluşmasını sağlamaktı. Daha fazla şey beklemeyin. Üzülürsünüz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum