Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

28 Mart 2022 Pazartesi

Zalim'e Masum Bakış


İt beni en geriye… Hadi itebildiğin kadar it

Asıl bütün gücünle, herkesten gerilerde kalayım

En geride kalayım, sürüden ayrılıp kaybolayım

 

Düşür beni en dibe.. Hadi dibin de dibine sal

Bütün gücünle bastır başıma ayağınla 

O aptal ama farkında olmayan baş

Dik duran ama boş baş bir senin ki olmalı

 

Kes nefesimi, sık boğazımı

Gerinin de gerisi, dibin de dibi

Çırpınayım… Sızlayayım… Zırlayayım

Hadi ne duruyorsun! İstediğin bu değil mi?

Herkesten önde, herkesten yukarda olmalısın sen!

Bilginle caka atıp, egonla övünürken

Sürüm sürünürken görmelisin beni sen

Kimse olmamalı yanında,

Kimse oturmamalı tek kişilik tahtında

 

Ararken sürümü, ayrı bir yol bulayım

Yolumun öncüsü de yolcusu da ben olayım

Çırpındığım dipten güçlenerek çıkayım

Yüzeyde cennetime kavuşayım

Aslında beni güçlendirdiğin için 

Zalim yanına şükranlarımı sunayım

 

Firavun rakip istemedi kendine

Öldürdü anasının memesinde ve beşiğinde bebeleri

Öldürdüğü bebeler masumluğunun bedelini ödedi

Dirildiler tekrar yaşadılar başka bir senaryoyu

Yaptıklarının bedelini ise Firavun binlerce yıldır ödeyemedi


Haccecan

28.03.2022

Dinlenildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum