Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

22 Mart 2022 Salı

Dönüş

 

Kıramazsın sen beni yaralayamazsın

İzin vermem buna, egonla saldırmana

Ben istersem yaralarım kendimi

Ben izin verirsem kanatırsın beni

Desen olsun isterim üzerimde, renk olsun

Tamamlanayım diye izin veririm sana

 

Bilgi satamazsın sen bana, satın almam

İzin vermem buna, bilgiçlik taslamana

Var olan bilgilerin hepsi defolu

Kaynak bilgilerin hepsi rötuşlu

Bilgi kaynağımdan gelir, kendimden, özümden

Elimi bıraktığında tuttum kendimi

Buldum sonra bilgilerin en hakikatini

 

Döndüremezsin sen beni, benden alamazsın

İzin vermem buna, etki altına almana

Dönenlerin hepsi kendine döndürür

Etkisi altında ateşimi söndürür

Gücüm özümden gelir, kendimden

Dönerim kendim, kendime dönerim ben

Döndükçe bulurum kendimi yine ben

Her şeyi ama her şeyi kendimde buldum ben

Haccecan

22.03.2022


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum