Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

1 Mart 2022 Salı

Affet İşte...

 

Affettim seni de

Her şey gibi…

Affettim işte

Nasıl olduğunu sormayasın

Hayat öğretti bana benimkini

Sana da öğretecek kendi yöntemini

Bana yaşattığın o acıların hepsiyle

Pişirdim kendimi her şeyimle

Sen olmasaydın bulamazdım kendimi

 

Affettim işte

O çıkılamaz öfke dağlarını

Aşmakla çok uğraştım,

Kan ter içinde kaldım.

Aşamadım da

Bu sefer yıkmayı denedim…

Eteğine dinamitleri koyup patlatayım dedim

Yıkamadım da

Mücadeleyi bırakıp kabul ettim

İyi ki varsın diye öfke dağına sarıldım

Yumuşar gibi oldu biraz…

Daha sıkı sardım tüm benliğimle

Yavaş yavaş koca dağ başladı erimeye

Eridi, eridi, eridi… ve nihayet tükendi.

Tükendikten sonra var ettim kendimi

Affettim her şeyi, herkesi,

Affettim işte…

Olanı, biteni, olacakları ve kendimi…

Öfkenin ardında kalan boşluğa

Sığdırdım olanca şeyi…

 

Affet işte

Affet sende

Taşıma artık sırtında hamal gibi

Taşıma artık beyninde olanı biteni

Bırak gitsin, ne hali varsa görsün

Hak etmiyorsa bilmesin onu affettiğini

O düşünsün sebep olduklarını O taşısın seni

Ona bildirir zaten ilahi sistem ettiklerini

Ödetir bir bir yaptıklarının bedelini


Sen mi hatalısın, büyük bir günah mı işledin?

Hep suçlarken mi buluyorsun kendini

Dindir artık vicdan cehenneminde inlemelerini

Ödemedin mi hala günahların bedelini

Gör bak her şey nasıl da değişecek

Değişmeye başla sen yeter ki

 

Affedelim işte

Affedelim hep birlikte

Binlerce yıl olan oldu, yiten yitti

Öldük, Öldürdük, tekrar dirildik…

Doğduk, öldük, dirildik, yittik ve bittik

Bittikçe yeniden var olduk…

Geçmişin davasını gütmektense

Geleceği var edelim hep birlikte.

Geçmişin kini değil, geleceğin olacakları

Geçmişin pası değil, geleceğin güvercinleri

Geçmişin hataları değil, geleceğin öğrencileri

Her şeyiyle geçmişi değil geleceği…

Var edelim, dünyaya getirelim cenneti …


Haccecan
01.03.2022

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum