Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

8 Mart 2022 Salı

Derinlere Sitem

 

Yokum ben

Sende yoksun

Yokuz hiç birimiz anlıyor musun?

“Ol”mak için çırpınıyoruz sadece.

Çırpınıp duruyorum yüzeyde kalmak için

Şu yüzmeyi hiç beceremedim doğrusu

Götüm havada suda tepinmeyi yüzmek sayarım

Suyun altında kalınca öleceğim sanarım

Çırpınmaktan yorulunca bıraktım kendimi

Battım dibe doğru, gördüm dibin de dibini

Zemine çakıldığımda nefessiz kaldım

Hep orada batık kalacağımı sandım

Kalmak istemeyen yanımdan güç aldım

İttim bütün kuvvetimle kendimi

Çıktım yüzeye doğru, sıkı sıkı tuttum can simidini

Yüzey de neler varmış neler…

Yerim yurdum buradaymış meğer

Derinliğe kim bıraktı ise beni

Bir sitem gelsin ona benden

Sitem etme dedi, sitem et-me!..

Güçlenmen içindi hepsi…

Haccecan

08.03.2022

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum