Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

16 Eylül 2008 Salı

Kadınları Anlamak


http://www.fotono1.com/foto.php?id=24583

Adamin biri California'da bir kumsalda yürürken ayağı eski bir lambaya takılmış, adam lambayı kumların içinden çıkarmış. Dalgasına belki cin çıkar deyip ovalamış lambayı, harbi harbi cin çıkmış. Adam cok şaşırmış, cin başlamış konuşmaya


'Tamam, tamam. Beni lambadan kurtardın vs ...'


- 'Bu, bu ay icinde dördüncü çıkarılışım ve bu işten sıkılmaya başladım bu yüzden 3 dileği unut. Sadece 1 dilek hakkın var!'


Adam oturmuş ve bir süre düşünmüş ve 'Her zaman Hawaii'ye gitmek istedim ama uçaktan korkarım ve deniz beni çok tutar. Benim için Hawaii'ye bir köprü yap böylece arabayla oraya gidebileyim' demis.


Cin gülmüş ve - 'Bu imkânsız. Bu işin lojistiğini düşün! Köprünün ayakları nasıl Pasifik'in dibine ulasabilir? Ne kadar beton gerektiğini, ne kadar çelik gerektiğini düşün. Hayır, başka bir dilek düşün' demiş.


Adam 'tamam' demiş ve gerçekten güzel bir dilek düşünmeye başlamış. En sonunda,


- 'Dört kere evlendim ve boşandım. Bütün karılarım her zaman duyarsız olduğumu ve onunla ilgilenmediğimi söylerdi. Bu yüzden, kadınları anlayabilmeyi diliyorum... Nasıl hissettiklerini ve neden ağladıklarını, bir şey söylemedikleri zaman gerçekten ne istediklerini... onları nasıl gerçekten mutlu edebileceğimi bilmek istiyorum...


'Cin cevap vermis:


- 'Köprü iki şeritli mi olsun dört şeritli mi ???!!!'

9 yorum:

  1. Hikaye güzelmiş.Son cümleyi okuyupda gülmemek elde değil.Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Kadınları anlamak; Ne için kadınları anlamak, kadınları dinleme zahmetine bile girmeyen kişiler kadınları biraz sabır ve sevecenlikle dinleseler..onları cinsel obje dışında birer insan olarak görseler..gayet iyi anlayacaklar ki kadın diye bir şey yok..herkes aynı, herkes bir..hepimiz insanız..

    hikaye güzel ancak bilinç altını yanlış gıda ile besliyor..

    bu yorum buraya gitmedi.. ne yapayım içimden gelen bunlar..bence kadın ve erkek ayrımı sadece biyolojiktir..sosyolojik ve psikolojik açıdan kadının erkekten hiçbir farkı yoktur..

    esen kalın..

    YanıtlaSil
  3. Kadın ve erkek üstüne hikaye ve fotoğraf ve karikatürleri fazlaca yayınladığımın farkındayım. Bunları ben yayınlasamda, yayınlamasamda bir şey değişmiyor, zati bende başka yerlerden okuyor ve bloğuma ekliyorum.
    Sadace erkeklerin kusurlarını gösteren yazı,.. vs. eklemek erkeklere haksızlık olur diye düşündüm. Yazılanların doğruluk payları olduğu gibi istisnalar da kaideyi bozmuyor.
    Kendimi hiç bir fikre sonuna kadar bağlı hissetmiyorum. Yani bir doğru, başka bir zamanda, yerde ve olayda yanlış olabiliyor. Kısacası ne kadınlar haklı, ne erkekler, sorun iletişimsizlik ve anlayış eksikliği...

    YanıtlaSil
  4. Tam tersini de erkekleri anlamak için uydurabilirler tahminimce. Sanki herşey basit ama biz insanlar basiti zorlaştırarak çözmeye çalışıyor ama beceremiyormuşuz gibi geliyor bu anlama konusunda.

    YanıtlaSil
  5. Anlıyoruz da, anlamak işimize gelmediğinden, anlamamış numarası yapıyor olabilirmiyiz özgürrüya?

    YanıtlaSil
  6. Hem o da var hem de bakış açıları farklı. Hani ilkokulda öğretmen derdi ya elma elma ile armut armut ile toplanır diye. Biz isanlar karşımızdakini kendimi doğrularımızla algılamaya çalışıyoruz ama karşıdakilerin doğrularını ve bakış açısını da değerlendirmemiz lazım aynı zamanda. Bence anlama konusundaki esas sorunlardan biri de budur.

    Sevgilerle....

    YanıtlaSil
  7. Doğru tespit özgürrüya..

    YanıtlaSil
  8. Ne yazık ki Cin de kadın, erkek,insan ayrıcalığına düşmüş.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum