Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

21 Eylül 2008 Pazar

Zor iş zor....


http://www.pozitifstil.com/ImageDetails.aspx?ImageID=20887

Karı- koca olarak aynı iş yerinde çalışan çiftin arasında geçen şahit olduğum bir diyalog.

-Kadın: Bu öğle arası çalışacağım, eve gelmeyeceğim çocukları sen doyur.
-Adam: Oooo olmaz hanım, başka zaman çalışırsın. Bu iş nereden çıktı böyle.
-Kadın: Mecbur napayım. Ramazan olduğu için ancak vakit bulabildik, bir arkadaşla çalışacağız. Sen çocukları doyur, aç kalmasınlar tamam mı?
-Adam:Ben doyuramam....
-Kadın: Dolapta hazır yemekler var.
-Adam: Öğleden sonra yaparsın işi.
-Kadın: Başka zaman müsait değiliz, en uygun zaman bu öğle arası.
-Adam:Ben doyuramam çocukları.
-Kadın:Dolaptaki yemeklerle doyuramazsan,lokantaya götür, orda karınlarını doyur.
-Adam: Ya zaten sularda yok, ben nasıl abdest alacağım?
-Kadın: Lavabo nun yanında şişelerde su var. Onlardan alıp abdest alırsın.
-Adam: Yaa öylede zor oluyor abdest almak.
-Kadın: Eee ne yapayım başka? O zaman camiye git orda şadırvandan alırsın abdestti.
-Adam: Sularda niye gitti ki böyle?
-Kadın: Hadi ben gidiyorum. Görüşürüz sonra. Çocukların karnını doyurmayı unutma.
-Adam: Yaa, uff, pufff

Bu arada ben bu diyalogun ortasında bir kadına, bir adama bakıyorum. Baba olmak hakkaten zor iş diye düşünüyorum. Öğle arası çalışmak zorunda kalan kadını ise esefle kınıyorum!!! 10 ile 13 yaşında ki iki çocuğun karnını doyurmak gibi zor bir görevi nasıl çocukların babasına bırakabiliyor anlamıyorum!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum