Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

15 Eylül 2008 Pazartesi

Sobelendim...


Uci geçen hafta beni sobelemişti. Geçikmeli olarak Hayallerimi yazmaya başlıyorum. Ya bismillah....

Evim olsun, arabam olsun, pembe panjurlu evim olsun gibisinden hayallerim olmadı, belki önceden olmuştur ama mutluluğun onlarla gelmediğini artık bildiğimden bu hayallerimden vazgeçtim.

İçi dışı bir olan, sevip sayabileceğim, her düştüğümüzde yeniden kalkabileceğimiz, candan dostlarım olsun. Her zaman sevgiyle anayım, kırgınlığımdada, küskünlüğümdede vazgeçemeyeceğim dostlar bunlar, adı dost değil, kendi dost olan insanlar olsun çevremde..

Büyük, çok büyük bir kalp istiyorum. Büyük kalpden kastım vücudumun içine sığmayan bir kalp değil tabiki. Her hatayı, her sıkıntıyı, her ihaneti, aldatmayı, kötü sözü, kötü davranışı, ..... ( kötü ne varsa işte, kötü deyipte aklınıza ne geliyorsa) kaldırabilen, onları affedebilen, sonra yoluna devam edebilen kocaman bir kalp isterdim. Ama öyle safdirik bir kalp değil, yıkılmadım ayaktayım deyip, gerekli cevabı verdikten sonra yoluma devam etmek isterdim. Kırılmayan bir kalp isterdim kısacası.

Dünyada ki bütün fakirleri, açları, yetimleri, dulları, öksüzleri, yardıma muhtaç her insanı, hayvanı, ağacı, çiceği, fokları, balinaları.... ne kadar yardıma muhtaç canlı, cansız varlık varsa onlara yardım edebilecek kadar güçlü ve zengin olmak isterdim, ama zengin olduğumu herkes bilsin, ben bilmeyeyim ki belki kibirlenirim istemeden.

3 çocuğum olsun isterdim, ilki kız olacak, sonrasını Allah ne verirse başımın üstüne. İçimde eksik hissettiğim ne varsa, onları çocuklarıma hissettirmemek isterdim. Mükemmel bir anne olmak isterdim. mükemmel bir anne olmak için ise çok sabır, dirayet, ahlak, mutfak becerisi, irade isterdim. İyi bir anne olmak için iyi bir babaya ihtiyaç var tabiki. İyi özelliklerin toplandığı bir eşim olsun da isterdim.

Hiç kalp kırmamak isterdim. Kalbim kırıldığında tamir edecek güç isterdim.

Herkesin kalbinde güzel bir yere sahip olmak isterdim

Öldükten sonra arkamdan hayır dua edecek eş, evlat, insanlar isterdim

Babamdan, anamdan hayır dua almış olarak ölmek isterdim.

Dünyada yaşanılacak her şeyi yaşayarak ölmek isterdim. Dünyayı gezilmedik, gidilmedik yer bırakmadan dolaşmak isterdim.

Allah'tan istenebilecek her helal şeyi isteyebilecek kadar dua etme yeteneğine sahip olmak isterdim.

İsteklerim gerçekleşmediğinde, gerçekleşmemiş eksikliklerimin yokluğunu hissetmemek isterdim. İsteklerim benim için vazgeçilmez olmasın isterdim.

Düğünümde Nurcan'ımla birlikte gelinlik giymek isterdim, çocuklarımız bir arada büyüsün isterdim. Can dostlarımın yokluğunu hissetmemek isterdim.

...

Aklıma geldikçe bir kaç satır daha ekleyeceğim.

Bende arkadaşlarım Birsen'i, Karanlık'ı ve Hüseyin SOYKÖK ' ü (bu sefer doğru yazdım:)) sobeliyorum. Yazıp yazmamakta özgürsünüz. Aklıma siz geldiniz. Kolay gelsin....

5 yorum:

  1. Allah'tan istenebilecek her helal şeyi isteyebilecek kadar dua etme yeteneğine sahip olmak isterdim.
    ne güsel dua gibi bi hayal bu haticecim yaa,çok beğendim doğrusu,bende hayallerinin hakkında hayırlı olanlarını en kısa zamanda gerçekleşmesi adına amin diyorum yürekten canım,
    hayırlı akşamlar,,

    YanıtlaSil
  2. Allah'tan istenebilecek her helal şeyi isteyebilecek kadar dua etme yeteneğine sahip olmak isterdim.
    ne güsel dua gibi bi hayal bu haticecim yaa,çok beğendim doğrusu,bende hayallerinin hakkında hayırlı olanlarını en kısa zamanda gerçekleşmesi adına amin diyorum yürekten canım,
    hayırlı akşamlar,,

    YanıtlaSil
  3. Sobenin konusu nedir hayallerimiz mi?:)

    YanıtlaSil
  4. :) evet karanlık, hayallerimiz :)

    amin zeynep amin, bizim için hayırlı bütün dualarımızın gerçekleşmesi dileklerimle, aminnnn

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum