Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

25 Eylül 2008 Perşembe

Öpecekse Öpsün


Delikanlı sevgilisini akşam eve bırakır. Evin önünde masum bir fısıltıyla‚ bir elini duvara dayayarak sorar;
- ´Beni bir öper misin?´..
Kız: ´Deli misin evin önünde annemler görür´ der..
Erkek: ´Ne olacak canım bu saatte kim görecek‚ ne olur seni çok seviyorum...
Kız: ´Ben de seni ama olmaz...´
Erkek tabi devamlı ısrar eder. Bir ara aniden merdivenlerin ışığı yanar ve kızın küçük kız kardeşi belirir.
Küçük kız:´Babam diyor ki ´öpecekse öpsün‚ öptürecekse öptürsün yoksa kendisi gelecek öpecekmiş‚ ayrıca o salağa söyle elini diafon düğmesinden çeksin' dedi.´

4 yorum:

  1. :))

    Çok güldüm, böyle bir gelişme beklemiyordum finali beni benden aldı :))

    YanıtlaSil
  2. gerçektende komik bi vakaa:))

    YanıtlaSil
  3. Baba dediğin böyle olur..:))

    YanıtlaSil
  4. çok komikmiş ya :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum