Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

15 Ekim 2008 Çarşamba

Beyaz Melek ve Hünkar Beğendi...


http://www.fotokritik.com/1348341

Bu akşam kızkardeşim ve komşumla " Beyaz Melek" filmini izledik. Gözyaşlarını akıttıracak kadar duygusal bir filmdi. Yıldız Kenter'in ve diğer emektarların oyunculuklarına diyecek tek bir kelime yok. Toplumsal mesajlarla dolu bir filmdi. Tabi anlayana!!! Çok geçikmeli olarak izlediğimin farkındayım. Film sinemalarda oynarken herkes " aaa izlemedin mi? mutlaka izle, çok güzel bir film" diye diye bu güne nasipmiş izlemek. İyiki de izlemişiz....
Filmi izlemeden önce; telefonumu bilmediğim bir numara aradı. Aramaz diye düşündüğüm çok sessiz ve çekingen bir beyefendiydi telefondaki. "Sizinle bir yerde buluşup çay içmek istiyorum izin verirseniz" dedi. Şimdiye kadar gelen bütün tekliflere "hayır" demiştim. Bu beyefendiyle görüşeceğim. Evlilik niyetiyle görüşme olacağından ve hiç tanımadığım birisi olduğundan kasıntı bir haldeyim. Bir tarafım ise acayip rahat, sanki kırk yıldır tanıdığım birisiyle bulaşacağım. Sonunu bende bilmiyorum. Bundan sonra gelen tekliflere görmeden hayır dememe kararı aldım. Belkide ruh ikizime çoktan hayır demişimdir. Bilmiyorum... Aşkı gözümü, kulağımı kapatarak bulamayacağımı anladım. Gözümü ve kulağımı açtım. Belki artık beni bulur....


İç ses; Dertsiz başına dert arıyorsun. Hünkarı belki sen beğeneceksin, belki o seni beğenmeyecek. Belkide Hünkar beğendi olacak bu iş.. Aşk işleri boş işler. Özgürlüğünün ve bekarlığının tadını çıkar, evlileri görüyorsun. Hepsi pişman. Akılsızlık etmeeeee. Beni dinleeeeee

6 yorum:

  1. hünkar efendi ile buluşma bu akşam haa kim bu şanslı hünkarr ...

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. bu meseleyi okuyunca hadi hayırlısı dedim içimden,e bide dışımdanda diyimki haticecim duysun dedim:D
    kısmet dediğin,bilinmez,görmek gerek elbet,
    ve evli olanların mutsuz olanlarını görme sen,çok harika evliliklerde var unutma,
    ve inş.diliyorum ki, seninkide öyle olacak:))

    YanıtlaSil
  4. Eh ne diyelim..Bahtın açık olsun...bol şans belki ruh ikizinizdir..
    ve belki bana da piyangodan büyük ikramiye çıkar..
    Ölecek hastalara dedikleri gibi
    Allah'tan ümit kesilmez...

    :))

    YanıtlaSil
  5. Aman yaa bu işler zor, aşağı tükürsen sakal, yukarı tükürsen bıyık. Ne bileyim verdik bir karar. İki gün sonra bakalım ne olacak....

    Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar...

    YanıtlaSil
  6. Ben de geç izledim Beyaz Melek'i. Uçakla Güney Afrika'dan gelirken izledim. Hem de ağlaya ağlaya. Hostes gelip geçerken bakıp durdu zaten :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum