Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

28 Ekim 2008 Salı

Hünkar Beğendi Macerası Sonu..

YERELLEŞME, YÖRESELLEŞME VE ÖZGÜNLEŞME ÇABALARINA DOĞRU - Görsel Sanatlar Platformu | GorselSanatlar.org


Benim güzel blogummmmm, canım benim, hoşgeldin... Yasak kaldırıldı çok şükür... Yasağın nasıl kaldırıldığından haberi olan var mı?
Ya arkadaşlar şu bir kaç günde blogumuzun hayatımızda ki yerini görmüş olduk... Herkes blogum blogum diye ağladı resmen... Şu blogların bize yaptığını görüyormusunuz? Aşık olsak aşık olduğumuz insanların peşine bu kadar ağlarmıyız merak ediyorum :) Olaya iyi tarafından bakarsak wordpress de artık bloğumun bir yedeği var. Oradada arada yazılar yayınlayıp, sürekliliğini sağlamayı düşünüyorum. Türkiye burası ilerde ne olacağı belli olmaz. Yedekte de bulunması güzel olur. Bloğumu sigortalatmış oldum yani :)

Ha buluştuk, ha buluşacağız derken nihayet hünkar beğendiyle buluştuk...
Ya ben çok kasıldım, elimi ayağımı nereye koyacağımı bilemedim. Çocuk çok sessiz. Onu ben konuşturdum diyebilirim, lafları ağzından cımbızla aldım. Ben kendimden, ailemden, kardeşlerimden, işimden bahsedip konuşmayı başlatayım dedim ama konuşmayı başlatıp bitirende ben oldum. İnsan eşiyle sohbet edebilmeyi, eşini anlamayı, eşi tarafından anlaşılmayı, ortak noktaları olsun ister. Eşlerden birisi çok konuşken, diğeri sessiz olursa; konuşkan taraf çok yıpranır. Tabi dinleyen tarafında kulakları ve beyni yıpranır. Düşünsenize ben Hünkar beğendiyle evlenmişim ve aramızda şöyle bir diyalog geçiyor. Ben;
-"Bugün işte moralim çok bozuldu, mesai arkadaşımı sigara içmemesi için uyardım. Oda senin odanda içmiyorum seni ilgilendirmez diye beni tersledi." Hünkar beğendi;
- "...... " Ben;
-"Ben terslemesini dikkate almayıp, "Sigara yasağı hakkında yeni bir kanun çıktı, bu kanunu okudum, kamuya açık alanlarda sigara içemezsin" dedim o ise "Bana kanunlardan bahsetme Hatice, senin odanda içmiyorum ve bu odanın sahibi sigaradan şikayetçi olmuyor, sen nasıl içmememi söyleyebiliyorsun?" Hünkar beğendi;
-"......." Ben;
-"Ortada bir kural varsa herkes uymalı, bu işyerinin her işi beni ilgilendiriyor, içilmemesi gerekiyorsa içmeyeceksin" dedim "tamam" dedi. Bende "teşekkür ederim" dedikten sonra kapıyı kapatıp odadan çıktım. Kapıyı kapatırken de arkamdan "cık cık" diye haklı olduğunu düşündüğü tuhaf sesleri çıkarttı." Hünkar beğendi;
-"........" Yine ben;
-"Ama yok bir kural varsa herkes uymalı. Benim odam, senin odan meselesi değil bu. İşleri düştüğü zaman benim yanıma gelebiliyorlar ama onlara uymaları gereken bir yasağı hatırlattığımda "seni ilgilendirmez" diyebiliyorlar. Yok öyle. Ben burada eşşek başı değilim. Değilmi Hünkar beğendi? Sende birşeyler söylesene" Hünkar beğendi;
-"......." Sinirleri zıplamış, gözleri pörtlemiş, tepesinden dumanlar çıkan, eşi tarafından anlaşıldığını ve desteklendiğini düşünmeyen zavallı ben;
"Seninle niye evlendim ki ben. İnsan iki laf eder, bak zaten sinirliyim, konuş be adam konuşşşşşşşşş."Hünkar beğendi;
-"........"
Aman Allah'ım. Yazdıklarımı düşünürken bile korku filminin en korkunç sahnesini izlerken ki gibi gerildim.

Hünkar beğendi macerasını burada noktalıyorum arkadaşlar. Olaya iyi tarafından bakarsak; benim için bir tecrübe oldu. Hünkar beğendi iyi bir insan, eş olamayız belki ama iyi bir insanla tanışmış oldum. İyi olmuş olması iyi eş olacağı anlamına da gelmiyor. Arada elektrik olmasıda lazım. En az 2000 watta çarpılmam gerek. Hünkar beğendi içinde hayırlı oldu, sakin yapısı var, benimle baş edemez zavallıcık.

Yukarıda ki sigara diyaloğu hayali değildi, gerçekti. Cuma akşamı iş arkadaşımla aramızda geçen bu diyalog yüzünden moralim bozuktu ve sinirliydim. Akşama kadar barut gibi dolandım ortalıkta. Akşam ise telefonla arayıp "moralinin çok bozuk olduğunu, sigara yüzündende üstüne gittiğimi! (sigara içmemesini tatlı dille söylemiştim sadece) o yüzden sert çıktığını, özür dilediğini" söyledi. Helalleştik ve kapattık telefonu.
Sigara konusunda hassasım. İçmediğim için içenlerin kokuları beni çok rahatsız ediyor. Ama malesef içenler haklı, içmeyenler haksız konumda. Başka bir yazıda bu konuyu uzun uzun yazarım.
Kızkardeşimin nişanlısı gelecek bir saat sonra. Evde tatlı bir telaş var. Hala kızıyorum kızkardeşimi elimden aldı diye ama artık yapabileceğim bir şey yok. Kızkardeşim yazın evlenip başka bir şehire gidecek. Gittiği günü düşündüğümde içimden salya sümük ağlamak geliyor. Ne yapacağımı bilmiyorum...

3 yorum:

  1. slm şker tamam anladımm . sen tecrübeli oldun ve tecrübeli bir evlilik yapacaksınn . valla ne yalan sölüm ben bunları evlenmeden önce hiççç düşünmedim. düşünsemiydimm diye soruyorum kendime cevapp ıııııııı tabi düşünmeliydimm. ama düşünüyorumda düşünseydimm evlenemezdim be hatcee. anlatabildim sanırım. ama bu yazıdann yani evlilik le ilgili iyiki olmamış dedimm niye sanırım çarpılma yokk nett anlaşılıyor kii seni dinleyen değil seninle sohbet eden bir erkek her zaman tercihh edilirr ama bulunur mu bilinmezzz. başta sohbet eeden adamceyizlerde bir süre sonra kadın aayak uyduramıyor neden kadın doğuştan geveze yaratılmışş. puhahaha öptüm

    YanıtlaSil
  2. Uzun lafın kısası
    Hünkar Beğendi Ama Hatice Beğenmedi..:)))

    YanıtlaSil
  3. insan kaderindeki kişi çıkmamışsa karşısına,nekadar iyi biride olsa bişeyleri gözüne batıyo işte böyle,eğer kısmetin o olmuş olsaydı ozaman emin ol derdinki"nekadar ince,sessiz,ve beni tanımak için birlikte olduğumuz an boyunca hep beni dinledi,bayıldım bu özelliğine":D 2000 mi olur 5000 mi bilemem ama bi ısınma bi çekme olması lazım kesinlikle:) hayırlısı diyelim dimi ikiniz içinde,
    sigara konusunda senin cümlelerini aynen hissedip fazlasıyla rahatsız olduğumu belirtmek isterim,hatta benimkisi rahatsızlıktan öte,alerjikmiyim neyim,nefes alamıyorum resmen,içenin kendi tercihi ama içmeyen biriyle birlikteyse ortamda onada saygı duymalı bencede,
    blogunda görmek seni güsel bu arada:)
    ben bu yorumu yazarken sen evinde 29 ekim tatili yapıyorsun muhtemelen,bense işyerindeyim,dilimde hüzünlü bir şarkı günün çabuk geçmesini diliyorum,:)neden dersen sanırım güneşli bi istanbul gününde dışarda olmaya fazlasıyla bugün ihtiyaç duyuyor olmam olabilir,,ay hiç durmakta bilmiyom hee ne çok konuştum,,susiyim dimi artık:P
    sevgiler,hayırlı günler haticecim,,

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum