Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

21 Ekim 2008 Salı

Dünya Çapında Arkadaşlık Ödülü



"Proximidade Award"''Friendship Around The World Award""DÜNYA ÇAPINDA ARKADAŞLIK ÖDÜLÜ"
Sevgili Nur Ablacığım bana bu ödülü layık görmüş, seve seve kabul ediyorum... Bu ödülü bana layık görerek beni onurlandırdığı için teşekkür ediyorum. Umarım, varlığıyla ve yorumlarıyla hayatımda olmaya devam eder....
07.11.2008 tarihinde 1. blog yaşımı kutlayacağım için, birinci yıl sevincimi şu an yaşayamıyorum. Vakti gelince sevincimi sizinle paylaşırım...
Aldığım ödülü blog arkadaşlarımla paylaşmak, bu sevinci onlarla da yaşamak istiyorum.
6-z.m
Bloğumda yazdıklarımı ve yayınladıklarımı okuyarak, izleyerek, seyrederek, yorum yazarak, yazmayarak beni yalnız bırakmayan tüm dostlara selam olsun... İyiki varsınız....

8 yorum:

  1. senden bu ödülü almış olmaktan dolayı mutluyum,aldım kabul ettim seve seve,sağolasın canım,,sevgiler,,

    YanıtlaSil
  2. ve sende iyiki varsın,ve iyiki tanımışım senin gibi bir yüreği :D

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler canım bizimle paylaştığın için. sende iyiki varsın:)

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler hatice, bu ödülünü bizimle paylaştığın için...

    YanıtlaSil
  5. Tesekkür ederim Hatice hem ödül için hem arkadaşlığın dostuluğun için:)

    YanıtlaSil
  6. Aslına bakarsak böylesine bir listede adımı görmek çok şaşırtıcı geldi.Ama bir o kadar da sevindim.Teşekkürler.

    Umarım başarıların her daim devam eder.

    YanıtlaSil
  7. Ben yine trene geç kaldım galiba...
    Paylaşımlar için bende kendi adıma
    teşekkür ederim...
    birde burada adımın zikredilmesi son derece onur verici

    ayrıca teşekkürler
    :))

    YanıtlaSil
  8. Değerli yorumlarınız ve ödülümü kabul ettiğiniz için bende hepinize teşekkür ederim .... İyiki varsınız...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum