Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

6 Ekim 2008 Pazartesi

Kıvırma Sanatı!...


Amerika'da bir süpermarkette, müşteri yarım kivi satın almak istiyor.Tezgahtar da bunun mümkün olmadığını söylüyor.Kavga çıkıyor.Tezgahtar koşa koşa müdüre çıkıyor:
-'Efendim, hayvanın biri yarım kivi almak istiyor' der demez şöyle bir arkasına dönünce ne görsün? Müşteri arkasından gelmiş, kızgın bir şekilde ensesinde duruyor.Tezgahtar hemen müşteriyi işaret ediyor:
-' Bu beyefendi de diğer yarısını almak istiyor, efendim...' diyor.
Müdür durumu anlıyor, adama yarım kiviyi mecburen verip gönderiyorlar. Müdür bir saat sonra tezgahtarı cağırtıyor:
-' Tebrik ederim, çok zeki davrandın, iyi idare ettin. Nerelisin sen?
''-'Brezilyalı'yım efendim...
'-'Amerika'ya niye geldin? '
-' Brezilya cazip bir yer değil efendim, orada insanlar ya O....*,ya da futbolcu...' Müdür:
-'Biliyor musun benim karım da Brezilyali...'
-'Yaa öyle mi, acaba karınız hangi takımda futbol oynuyor ? ''
*Günlük hayatda arkadaşlarıma fıkrayı anlatırken o.. yu söymekte çekinmem ama burda söylenmesinin doğru olduğunu düşünmüyorum...

3 yorum:

Yorumlarınızı Bekliyorum