Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

17 Ekim 2008 Cuma

Dağdayım, Korkuyorum, Üşüyorum


http://www.fotokritik.com/726593

Yarın hünkar beğendi ile buluşacağım büyük gündü...

Taki telefonum çalana kadar. Fotoğrafçı arkadaşlarım "dağa kamp kurmaya gideceğiz sende gel" dediler. Dağda çadırda kalacağım diye hünkar beğendiyle buluşmayı erteledim. Bir kafede sıcak çay içip sohbet etmek ve geleceğimin temellerini atmak varken, dağda soğukta, çadırda kalmayı tercih ettim. Belkide ruh ikizim bu çocuk. Bilmiyorum ki... Nedennnnnnn. Neden diğer kızlar gibi çıtı pıtı çıtkırıldım bir kız değilim ben yaaa.... Haftasonu evde kalıp çamaşır yıkamam, ütü yapmam, cam silmem gerek ama böyle bir şeyin zorunluluğunu hissetmiyorum...

Dağda bir çadırda kalmak düşüncesi iliklerime kadar üşüdüğümü hissettirdi. Hatta şu an korkuyorum bile. Korku ise oraya gitmemi daha tetikliyor.Ama gideceğim, korkuma yenilip, gitmekten vazgeçersem, kendimi korkak ilan edip, aynada kendime bakamam...

Neyse ya, belkide ömrümde ilk ve son defa böyle bir fırsat elime geçecek. Hünkar beğendiyle hafta içi bir gün buluşurum. Tabi artık buluşmayı kabul ederse. Çünkü bu üçüncü erteleyişim....
İç ses; Evde kalmıştın zaten, birde çadırda kal. Kaybedeceğin hiç bir şey yok....

3 yorum:

  1. Bir dağcı komando subayı olarak şimdi bunu buraya yazmayacaktınız..Dağda çadırın içinde uyku tulumunda sabahlamak ve kamp ateşinin etrafında türküler okuyup hikayeler anlatmak...off ki off olmadı bu hiiiç olmadı..
    bulanı vaaar bulamayanı var dimi ama
    sonuçta bizde insanız...

    :)))
    size imrendim şimdi..
    :)
    bu tür faaliyetleri öncenden bilelim belki yakınlarda olursanız bizde geliriz...
    :))

    YanıtlaSil
  2. Geziden benim bile ani haberim oldu. Ani olması daha iyi oldu, zati planlı olanların gerçekleştiğini pek görmedim... Karışıklık olmuş uyku tulumunun yazlık olanını bana vermiş arkadaşlar. Sabaha kadar titremekten horon teptim içinde :))) Sabah hepsinin vijdanını ben titrettim.Hem davet ediyorsunuz, hem üşütüyorsunuz, bu nasıl misafirperverlik diye pişman ettim hepsini ...
    Ateş etrafında ki sohbet, çay faslı, deredeki suyu içmek, yağmur altında ıslanmak, gölün hemen yanında uyanmak, doğada ki renk cümbüşü.. neyse uzatmayayım, güzeldi... Biraz daha imrendireyim sizi :)))
    Bu tür faaliyetlerden önceden benim haberim olursa sizinde mutlaka haberiniz olur. Bloğuma yazarım :)))

    YanıtlaSil
  3. Hıı böyle durumlarda uyku tulumun üzerini naylon benzeri bir şeyle bu battaniye de olabilir kapatırsanız...
    üşümezsiniz..:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum