Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

26 Ekim 2008 Pazar

Yasaklar...



Dünden beri bloğuma girmeye çalıştığımda karşıma çıkan şu yazı (Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir. T.C. Diyarbakır 1. Sulh Ceza Mahkemesi 20.10.2008 tarih ve 2008/2761 sayılı kararı gereği bu siteye erişim engellenmiştir.) acayip canımı sıkıyor. Birilerinin canını sıkan bir olay oldu diye, binlerce insanın canını sıkmak kimin hakkı? Kim cezalandırıldı böyle? Binlerce insanın; kararı alanlara, idarecilere, telekoma, mahkemelere olan güvenci sarsıldı. Binlerce insan adına konuşma yapmak yanlış belkide. Kendi adıma şunu söyleyebilirim ki güvenim çok sarsıldı. Demokratik olarak düşüncelerin paylaşıldığı bu özgür ortamda, antidemokratik bu uygulamayı kınıyorum....

Yasaklarla, sansürle hiç bir yere varılamayacağını anlaması gerekenlerin bir an önce anlaması dileklerimle...

İç ses: Oh be rahatladım..

Yasal hakkımızı kullanalım arkadaşlar, imza kampanyası başlatıldı. Katılmak isteyen arkadaşlar aşağıdaki adresten bilgi alabilirler...

1 yorum:

  1. Bu tür yasaklar ve susturma politikaları sonucu geçmişte ülkeler
    nasıl bir geleceğe taşınmıştır, bunu tarih okuyanlar çok iyi bilir.Bizim özgür demokratik bir ülke olduğumuz bana göre asla söylenemez.İnsan haklarına ters gelecek öyle uygulamalarla karşı karşıyayız ki, 16 y.yıl dan hiç bir farkımız yok.Suçumuzun ne olduğunu bilmeden cezalandırıldık.Yargısız İNFAZ buna dense gerek.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum