Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

8 Kasım 2008 Cumartesi

2 saniyede 100'e çıkıyor...


3 adam oturmuş eşlerine aldıkları hediyelerden bahsediyorlarmış. Birincisi demiş ki, 'karıma öyle bir hediye aldım ki, 6 saniyede 0'dan 100'e çıkıyor.' Diğer ikisi anlamamışlar. 'Ne aldın?' diye sormuşlar. 'Beyaz bir Porsche aldım. Çok mutlu oldu.' diye cevap vermiş.
İkinci adam demiş ki, 'Bende geçen doğum gününde karıma 4 saniyede 0'dan 100'e çıkan bir şey almıştım.' Hemen anlamışlar tabi ki: 'Heey, yoksa Ferrari mi aldın?' Adam gülümsemiş: Evet, kıpkırmızı bir Ferrari aldım. Gerçekten de ona çok yakıştı.' demiş.
Bu sefer üçüncü adama sormuşlar: 'Peki sen ne aldın karına?' Adam demiş ki: Ben öyle bir şey aldım ki; sadece 2 saniyede 0'dan 100'e çıkıyor.' Adamlar şaşırmışlar: 'Atıyorsun!' demişler, 'Öyle bir araba olmaz ki!' Adam cevap vermiş: 'Araba aldığımı kim söyledi? İşte bunu aldım demiş. Ne aldığını görmek için tıklayınız...

4 yorum:

  1. Sana çok komiksin diyen oldu mu?
    Gece gece güldürdün beni.

    YanıtlaSil
  2. :)) bence 2 saniye bile sürmüyordur..

    YanıtlaSil
  3. Güldürdüysem ne mutlu...
    Bloğumda genellikle acı ve hüzün dolu yazı ile resimler yayınlıyorum. Arada komik fıkralarda olsun değil mi :)

    YanıtlaSil
  4. ÇOKK KOMİKK AMA BENİM AÇIMDAN TRAJİKK TEEE ANLADIN SEN ONU

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum