Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

11 Kasım 2008 Salı

Gece yankıları...


http://www.fotono1.com/foto.php?id=55737

Gülümsediğinde alem güneş doğdu sanır.
Ağladığında ise yağmur yağar şimşek çakar.
Ne gülmeyi bırak ne de ağlamayı..
Alem Sana muhtaç....

Kalbin kırıldığında deprem olur cihanda.
Sustuğunda bütün sesler anlamsızlaşır.
Ne kalbin kırılsın, ne de diline kenet vurulsun.
Sensiz olan ömrüm durulsun, hayat dursun.

Alem beni bilir bense seni...

Haccecan

Sevgili Sufi; şiiri Atatürk için yazdığımı düşünmüş. Düşüncesi boşa çıkmasın. Şiirim daha anlamlı ve güzel olsun istedim. Şiirimi Atatürk'e ithaf ediyorum...

3 yorum:

  1. Ben de ATATÜRK'e yazdın sandım olsun yine de hayali aşka yazabilmek te marifet.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. İç ses:Hayal gücü ne geniş bir insanım ben böyle. Beş dakikada kafamdan birine aşık olup, şiir yazabiliyorum. Sonum hiç iyi değil, hiç...

    İç sesimi boş verdim senin sesine kulak verdim Sufi. Hayali olacağına Atatürk'e yazılmış olsun. Daha önemli ve anlamlı olur şiirim :)
    Senin güzel gönlünden öyle geçtiyse öyle olsun...

    YanıtlaSil
  3. Şiir üstelik canlı kanlı birine yazılmış..
    Ben uğramayalı neler olmuş bu diyarlarda..
    :))
    güzel şiir ancak biraz abartmamışsın..:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum