Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

25 Kasım 2008 Salı

İnsanlığın sonu...



İki yıldır "5 Haziran Dünya Çevre Günü" ile ilgili yaptığımız faalitleri rapor halinde düzenleyip bir üst kademeye gönderiyorum. Faaliyet olarak yaptıklarımız ise iki senedir aynı. Hiçbirşey... Bir şeyler yapıyoruz aslında ama yaptıklarımız bana göre hiçliği ifade ediyor. 5 Haziran gününde yaşadığımız çevre aklımıza birazcık geliyor; o gün ilkokul öğrencilerimiz yollara dökülüp büyüklerinin yere attığı çöpleri, sigara izmaritlerin, kağıtları, poşetleri, plastik şişeleri, metal kutuları topluyorlar. O küçükler büyüdüğünde ise attıkları çöpleri ondan daha küçükler toplayacak...
Günümüzde çevre, çevre kirliliği bambaşka bir boyut kazandı. Çöpleri toplamakla kurtulamayacağımız kadar büyük bir konu. Küresel ısınmayı duymayan yok gibi. Duyduk ne değişti peki... Hiç birşey. Belki bir şeyler değişmiştir ama bana göre yine hiçliği ifade ediyor.
Sevgili Beenmaya'nın bloğunda rastladığım videoyu paylaşmak istedim. Kendi elimizle sonumuzu hazırılıyoruz. İzleyin

4 yorum:

  1. Sevgili Hatice
    Umarım ki dünya kendi bedeninden çıkan bu pislikleri BAL eylemeyi başarır.Dönüşüm çöplükleri, değişim cennetlerine dönüşür inşaallah.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. sonuna kadar katılıyorum.ancak bu dünyanın artık daha iyi bir çevre,daha yaşanılır bir yer olacağına dair inancım yok.

    YanıtlaSil
  3. benimde düzeleceğine inancıım yok dünyanın bi şekilde sonu gelecek bu da sonun başlangıcı .. [çok kötümser konuştum galiba:O)]

    YanıtlaSil
  4. O iki resmi görünce aslında hiçbir kelimeye gerek yok aslında. Doğa insanoğlunu gitgide daha da şiddetli bir şekilde cezalandıracak.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum