Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

26 Kasım 2008 Çarşamba

Eskisi Gibi...



Acıların yüzüme tebessüm, içime kor
Yokluğun... Hüznüme gelip baş tacı ol
Karamsarlık değil bu. Sen gel hep benimle ol
Bitmeyen acılarım, yoluma ışık ol

Hasretini çekerek 'ah' ederim
Bitmeyen yollara düşer giderim
Acıyı omzuma vurup "daha yok mu?" derim
Sen gelmesende ben sensiz giderim

Bilmezler ki... 'Seni bilirim' diyenler
Seni sorup "hani nerede" derler
Gösteririm ırakları 'işte oradadır'
'Gelsinde acını alıp gitsin' derler
İstemem ne seni ne de hüznünü
Acılarım benimdir, asma gül yüzünü
Küstüğün gündür kerbala günü
Yanına yasladım solmuş gülümü
Diriltirsin belki eskisi gibi....
Haccecan

12 yorum:

  1. Sevgili Hatice'm
    Hem "gel" diyorsun,
    Hem "sen gelmesen de ben sensiz giderim" diyorsun
    sonrada "istemem ne seni ne de hüznünü" diyorsun, onun sana küstüğü günü de "kerbela günü" ilan ediyorsun.Madem solmuş gülü diriltebiliyor "bir kere gel ve asla gitme" de be bacım.Sevgilerimle Dilek.

    YanıtlaSil
  2. "İstemem ne seni ne de hüznünü..."

    İstemem. Ama isterim. Bu bir kaos,bu bir ikilem. Ben ikilemleri sevmem...

    Ama bu şiir... Bu şiir benden bir parça gibi. Sevdim... İkilemlerimi sevmem ama yine de...

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Sufi; kaypak bir şiir oldu galiba :))) İstikrarı hükümetler bile sağlayamıyor ki, benim şiirim sağlasın. Sevgilerimle :)

    Sevgil Nightologist; İkilemleri ve çelişkileri bende sevmem. hatta nefret ederim... Ama duygular ve hisler söz konusu olunca çekişki olmadan olmuyor.. bilirsin...
    Şiiri sevdiğine sevindim...

    YanıtlaSil
  4. Güzel..kalemine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler hüseyin soykök, klavyemede sağlık :))

    YanıtlaSil
  6. haccecan; kusura bakmayın ama çok alakasız bir şiir olmuş, ilk dörtlük dışında bir bütünlük yok sanki şiirinizde. Bırakın kıtaları, mısralar arasında bile -sonlarındaki uyaklar hariç- bir uyum, bir anlam bütünlüğü göremedim:( şair olmadığınızı ve bu şiiri şair sıfatıyla yazmadığınızı biliyorum. Bu yüzden ağır bir eleştiri yapmak istemedim, sadece üzerine biraz daha düşerseniz daha iyi bir sonuç çıkacağı kanısındayım. Sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  7. :))
    güzel olmuş hatice ..
    bu iyi bi başlangıç, devamını dilerim...
    hani cem yılmaz diyoya " sizi pistlerde görmek isteriz:)"
    tam da o söze yaraşır bi durum ..
    böle farklılıklar yap arada derim ben değişiklik iyidir...

    YanıtlaSil
  8. "Hasretini çekerek 'ah' ederim,
    Bitmeyen yollara düşer giderim
    Acıyı omzuma vurup "daha yok mu?" bile derim,
    Sen gelme yine boşver,
    ben,
    sessizce giderim"
    ben bu kıtayı müzikle mırıldandım walla süper bi şarkı nakaratı oldu,dilime dolandı bak hatta:D şimdi eve giderken mırıldanırım ben bunu:)
    (gerçi bi iki kelime ekledim ben mırıldanırken samimiyetine dayanarak;) ellerine sağlık his var sende devamı tecrübeyle gelir diyorum canım,hayırlı akşamlar,,

    YanıtlaSil
  9. sevgili :(
    şiirin olmadığını düşünüyorsanız olmamıştır.
    :( diye tepki vermenize gerek yok, benim yüzümü güldürdü eleştiriniz. :)))) daha iyilerini ve güzellerini zamanla yazacağım inşallah. ama ben şiirimi sevdim, bu benim için yeterlidir.
    sizde sevgiyle kalın
    ---------------------------------
    sevgili birsen.. desteğin ve ilgin için sağol, pistlerin tozunu dumanını birbirine katamam ama elimden geldiğince yazacağım bir şeyler.

    ----------------------------------
    sevgili z.m
    vayyy, diline dolanacak kadar güzel bir şiir yazdıysam ne mutlu bana...
    desteğin ve güzel yorumun için teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Finali bana ölümü çağrıştıran bu şiirini sevdim.

    Hem Klavyene sağlık, hem eline sağlık, hem de yüreğine sağlık.

    :))

    Sağlık olsun.

    YanıtlaSil
  11. HATCEE SEN ÖNCE YARIM BIRAKTIĞIN HİKAYENİ BİTİR SONRA ŞAİRR OLLL . SONRA İSEEEE BU ŞİİR SÜPERR.. BEN SONUNDA ADINI GÖRENE KADAR ÜNLÜ BİRŞİİR SANDIM. YÜREĞİNE SAĞLIKK FERYALİİİİİİİİ UNUTTTUNN.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum