Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

26 Kasım 2008 Çarşamba

Sobelendim


  • Kızkardeşim çeyizine aldığım yatak örtüsünü beğenecekmi?
  • Ay sonunu ben bu maaşla zor getiriyorum, geliri olmayan insanlar nasıl geçiniyor?
  • Kitap yardımı diye facebookta grup oluşturdum, hiç ilgi görmedi. "Facebookta ebemi bile bulacağım" grubunun yüzlerce üyesi var. Ne kadar doğru ve güzel konularla ilgileniyoruz böyle!!!İnsanların duyarsız ve ilgisiz olduğunu bir kez daha gördüm.
  • Küresel ısınma sonucu dünya yaşanmaz hale geldiğinde insan oğlu napacak? Allah'a yalvarıp "biz dünyayı yaşanmaz hale getirdik bize yaşanabilcek yeni bir gezegen yarat" mı diyeceğiz?
  • İnsanlar şikayetten ve tüketimten hoşlanıyor, üretim, yapıcılık ve çözüm bulmak çok az insana mahsus.
  • Hüseyin Soykök kaç gündür ortalıkta görünmüyor, başına kötü bir şey mi geldi?
  • Bu 60 saniye sobelemesini kim ortaya çıkarttı? Ortaya çıksın. Neden 60 saniye diye soracağım ona.. 60 saniye yazmaklamı uğraşayım, düşünmeklemi?
  • Enfeksiyon kapmışım, canım çok yanıyor, doktorumuz iki ilaç verdi.
  • Laborantlar idrar tahlili yapmak için idrarı eline aldığında ne düşünür?
  • Çanakkale Mahşeri'ni hala okumadım. Odama gelip gidenler bile kafama taş atıyor. Hala bu kitabı bitirmedin mi diye...
  • Bilgisayar başında çok vakit harcıyorum, sadece blogları dolaşmak bile bir sürü zaman gerektiriyor. Yinede zamanımı boş geçirdiğimi düşünmüyorum. Mesai saatleri içinde işin yoksa dedikodu yaparsın. "Dedikodumu, blogmu?" diye sorsalar kesinlikle blog derdim.
  • Sevgili Uci beni sobelemiş. Sobe konumuz "60 saniyede neler düşünüyorum" Düşüncelerimin çoğu soru olarak ortaya çıkmış. Meraklı ve sorgulayan bir yapım var galiba. Bende Taluyka, Birsen ve Hüseyin Soykök' ü sobeliyorum. Kolay gelsin...

6 yorum:

  1. tam bir haticee beyni atmışsaniyede yayınn...

    YanıtlaSil
  2. 60 saniyeyi çoktan aşmıştım yazarken, gelen giden derken ee anca bu kadar. Birde sana teşekkür etmemişim uci. teşekkür ederim, beni sobelediğin için...
    acale işleri hiç sevmem ama naparsın...

    YanıtlaSil
  3. VALLA BEN DE MESAİ SAATİNDE BLOGLA UĞRAŞIYOM Bİ GÜN ATILCAM İŞTEN.:))SOBE:))

    YanıtlaSil
  4. küresel ısınma seninde aklında demek:( gerçekten bişeyleri geri dönülemez noktaya getrimeden çareler düşünmüyoruz insanlık olarak,tahmin ettiğim gibi bir 60 saniyeli hatice düşüncesi olmuş ama :D

    YanıtlaSil
  5. sobemi aldım,gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. eh bende bu aralar biraz yoğunum ama madem dosttan bir name geldi. başımız gözümüz üstüne
    elbet cevap vereceğiz..
    :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum